Returnering & ombytning

Vores returprocedure er nem og hurtig for dig - vi mener også, at der er mange andre sjovere ting i livet at bruge tid på :)

Vores retur- og ombytningsproces består af 3 steps:

1. Bestil retur gennem vores online retur portal
2. Indlever pakken
3. Vores lager behandler din returnering

Step 1 - Bestil Retur :

  • Gå til en af nedestående retur portaler
  • Udfyld herefter alle oplysninger, ordrenummer findes i din ordrebekræftelse på mail ( vigtigt at du bruger samme mail som du har modtaget ordrebekiræftigelsen på )
  • Følg herefter instrukserne nøje.

Hvis du Har modtaget din pakke med DAO eller Bring skal du bruge denne portal
https://return.coolrunner.dk/totteland-retur/DK

Hvis du Har modtaget din pakke med GLS skal du bruge denne portal
https://www.gls-returns.com/#/m/totteland-retur



Step 2 - Send pakken tilbage til os.

Når du har udfyldt overstående og har modtaget enten retur label, kode eller QR kode er du klar til at pakke og indlevere pakken

  • Pak produkterne du ønsker at returnere forsvarligt ind. Du kan med fordel bruge kassen, som vi sendte pakken i oprindeligt. Det er nemt og miljørigtigt.
  • Sørg for at alle produkterne har den originale emballage om sig, som da du modtog dem. Dette er påkrævet for en succesfuld returnering
  • Aflevere pakken hos din nærmeste pakkeshop.
  • Indenfor 1-4 hverdage fra du indleverer pakken vil fragtudbyderen aflevere den hos os.

Step 3 - Håndtering på vores lager

  • Indenfor 1-4 hverdage fra du indleverer pakken vil fragtudbyderen aflevere den hos os.
  • Herefter behandler vi alle returneringer indenfor 1-2 hverdage

Alt i alt en proces fra du opretter returneringen til den er behandlet, der klares på under 3-7 hverdage. Og tilmed gjort nemt for dig.

Find hurtige svar på dine returnerings-spørgsmål Under Vores FAQ i bunde af vores hjemmeside.

Er du stadig i tvivl om returprocessen? Så er du altid mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice på kontakt@totteland.dk. Vi sidder klar til at hjælpe dig:)

Ombytning

Totteland.dk kan desværre ikke tilbyde en regulær ombytning af din vare. Dette er dog med mindre at det er os der har begået en fejl, og sendt dig en forkert vare - hvis det er tilfældet bedes du kontakte vores kundeservice, og aftale nærmere der.

Hvis du ønsker at ombytte din vare til en anden f. eks hvis du har købt en for lille/stor seng, halsbånd, snor m.v skal vi bede dig lægge en ny ordre på det du ønsker i stedet, og herefter skal du returnerer den oprindelige vare til os, hvorefter vi behandler den i henhold til ovenstående returregler.

Bemærk: du hæfter selv for de udgifter der er forbundet med at varen sendes retur til os.